Bosch KIR24V51

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR24V51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Gerrits 17-12-2021

Ruime koelkast Bosch KIR24V51

Geschreven voor: Bosch KIR24V51

Ruime koelkast, met talloze opties qua schapverdeling en ruim vershoudbak. Een koelkast die goed koelt gedurende het hele jaar en bovendien energiezuinig is. Prijs / kwaliteitsverhouding uitstekend!

Pluspunten

• Ruimte
  • Koelcapaciteit
  • Vershoudbak
  • Verlichting

van der Aa 28-05-2019

Veel ruimte, makkelijk in te pakken

Geschreven voor: Bosch KIR24V51

Mooie grote praktische koelkast, handige vakjes en niet geheel onbelangrijk, energiezuinig! Ik ben tevreden

Gerritsen 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch KIR24V51

Mooie koelkast met veel ruimte de vakken zijn goed ingedeeld met ruime laden en goede verlichting de deur van de koelkast is ook mooi ingedeeld.

mr.A.72 22-10-2015
Geschreven voor: Bosch KIR24V51

deze koelkast zou ik niet weer kopen om de volgende redenen:
- de deurvakken zijn te ondiep, waardoor hogere producten eruit vallen als je de koelkast opent, met alle gevolgen van dien
- de koelkast maakt lawaai bij het koelen
voor beide opmerkelijkheden contact opgenomen met Bosch, maar vraag me af of ze zelf wel weten wat wel en niet hoort. Volgens de mevrouw hoort een achterwand van de koelkast beurtelings te vriezen en te ontdooien voor optimaal koelresultaat... dat de koelkast daarbij een gruizerig geluid laat horen is normaal ??
voor het euvel dat de producten uit de koelkast deur vallen heb ik nog steeds geen antwoord.

Moniquehb 15-04-2015
Geschreven voor: Bosch KIR24V51

De koelkast is mooi ruim. De indeling kun je zelf bepalen. Dit is erg gemakkelijk. De koelkast koelt goed. Hebben hem nu op stand 2 staan en dat is ruim voldoende om alle producten goed koel te houden. De koelkast maakt weinig tot geen geluid. Duurzaamheid is nog niet te beoordelen aangezien we de koelkast nog maar net een week in gebruik hebben genomen.